Welcome, visitor! [ Register | Login

 

Bodrum Göltürkbükü Escort Bayan Nalan

  • Listed: 9 Şubat 2016 13:59

Description

Bodrum Göltürkbükü Escort Bayan Nalan

Herkese merhaba arkadaşlar, ben Nalan genç ve güzel bir bayanım. Esmer güzeliyim zaten daha önceden de birçok firmada amatör olarak mankenlik yaptım. Ama işte daha sonra bir takım nedenlerden dolayı bırakmak zorunda kaldım. Üniversiteyi İstanbul’da okuyordum ama yarım bırakarak Bodrum’a taşınmak zorunda kaldım. Aslında biraz da kandırıldım diyebilirim. Çok güvendiğim eskiden beri tanıdığım bir arkadaşım vardı bana Bodrum’da güzel bir iş kuracağımızı söyledi ve beni kendi hayalleriyle birlikte buraya kadar sürükledi. Sonra her neyse buraya geldik. Başlarda her şey çok güzeldi yani anlaşıyorduk işimizi kurmuştuk. Her şey yolunda gidiyordu. Bodrum escort bayan olarak falan da hizmet vermiyorum tabi o zamanlar normal yollarla yani ticaret yaparak hayatımızı kazanmanın peşine düşmüşüz öyle diyeyim.

İş dediysem de yani bir takı dükkânı açmıştık. Hatta biraz da dekorasyonu olsun başka şeyleri olsun üzerine düştüğümüz bir işti gayret ediyor ve uğraşıyordum her şey yolunda görünüyordu. Ama zamanla işler kötüye gitti ve işi bıraktık. Tabi ki arkadaşımızla dostluğumuzun da sonuna geldik. Ayrılınca o kendi memleketine gitti ben de burada tek kaldım. 23 yaşında çok güzel bir kızın İstanbul’da açıkçası adam gibi bir iş yapması çok da normal karşılanmıyor ayrıca kolay da değil. Neyse sonrada bodrum escort bayan partner olarak çalışmaya başladım. Şimdilerde sadece otellerde hizmet verecek şekilde çalışıyorum biraz daha hayat hikayesine girip buraya arabesk bir furya olan sayfalara değiştirmek istemem o yüzden tanışınca zaten ayrıntılı konuşuruz arkadaşlar. Elit beylerin telefonlarını bekliyorum.

Listing ID: 80156b9d4bf2e4d0

Report problem

Processing your request, Please wait....

Leave a Reply

Son İlanlar

Vip istanbul escort sitesidir. Kaliteli Bursa Escort reklamları. sakarya escort - izmit escort - escort - kadıköy escort - istanbul bayan escort - gaziantep escort - şişli escort - bodrum eskort